Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris economia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris economia. Mostrar tots els missatges

24 de setembre 2007

Posa el teu granet de sorra

Des de l'AVEADS m'informen que el 26 de setembre tindrà lloc a València organitzat per Cajamar el II Seminari d'Economia Ecològica (cartell i díptic)amb l'objectiu de continuar contribuint al foment de l'economia ecològica com alternativa a l'economia convencional. Des de l'organització del seminari consideren que és un camp d'acció estratègic i imprescindible per treballar per un món més sostenible i per això estan convençuts de la importància de difondre els seus principis. Després de tot, la visió econòmica és la que prevaleix a l'hora d'actuar en molts camps, i hi ha una manca d'informació d'alternatives. En el programa es tractaran temes d'energia (Enric Tello), recursos naturals (Oscar Carpintero) i microeconomia (Francisco Garrido).
Per a més informació podeu contactar amb Mª Carmen Romera (telf. 600 536252 // 950 181726 e-mail: seminario@economiaecologica.com